Vind jouw technicus met de Mila-app.

Wil je een nieuw soort gebruikersinterface waarmee klanten door een app kunnen navigeren? Onze ontwikkelaars hebben een prototype en MVP gemaakt die een gespreksinterface gebruikt om door de app te navigeren.

01 - Vraag

Maak een app die de gebruikers met een technisch probleem faciliteert bij het vinden van de juiste partner. Gericht op een uitstekende gebruikerservaring en het optimaliseren van klantinteractie door gebruik te maken van nieuwe conversatie technologie.

02 - Oplossing

Een prototype van de Mila Client-app met behulp van een conversational UI, waarin klanten chatten met een chatbot over wat hun probleem is. Dit helpt de klant bij het plannen van een afspraak met de betreffende technicus. Dit concept is gebouwd met een Ionic Hybrid Framework aan de voorkant van de app en met Node.JS voor de toewijzing van de technici en de back-end van de app.

03 - Impact

Een prototype, productvisie en mobiel ontwerp voor een unieke toekomstige app die een gespreksinterface gebruikt om te begeleiden dat gebruikt kan worden door Mila. Hun klanten hebben ons een 4,8 van de 5 beoordeeld voor hun algehele dienstverlening. Tot op heden heeft Mila meer dan 150.000 bestellingen met succes afgerond.

Een nieuwe manier om te communiceren met een app. Vind de juiste technicus. Los uw technische problemen op.

Samen met Mila beginnen we met het definiëren van een productvisie. Wat is de business case, wat zijn de uit te voeren klussen en wat zijn de technische mogelijkheden? Na deze fase werken we aan een klikbaar prototype en eindproductvisie. Samen hebben we de prototype app ontworpen in verschillende design sprints die het uitgangspunt vormden voor de ontwikkelfase. Tijdens de ontwikkelfase hebben we technische expertise gecombineerd en de app ontwikkeld met Scrum.

Innovatief UI- en UX-app-ontwerp.

Op mila.com vindt je de gemakkelijkste manier om on-demand gekwalificeerde technische ondersteuning te krijgen, waar en wanneer je die nodig heeft.

Of het nu gaat om een draadloze LAN-installatie, gegevensoverdracht tussen smartphones, het opzetten van een GPS-tracker, iOS- of Android-problemen, back-upoplossingen, het opzetten en installeren van smart home-apparaten en meer. Met behulp van een intelligent algoritme vindt Mila de juiste technische partner om snel aan uw verzoek te voldoen. De Mila Friend of Mila Professional komt direct bij jou thuis of op kantoor om het technische probleem op te lossen. Een snelle, hoogwaardige professionele oplossing voor uw technische probleem is onze topprioriteit. Met de Mila Service Tracker kun je de service volgen en staat de klantenondersteuning stand-by om te helpen.

"Mede dankzij NGTI is een uniek product onstaan. De combinatie van innovatieve technologieën, design en slimme functies maakt het product succesvol".