Nr. 1 Service App 2020

We zijn enorm trots dat de nieuwe MySwisscom-app op nummer 1 staat voor service-apps in de Zwitserse app store. Samen met de ontwikkelingsteams van Swisscom hebben onze experts in mobiele ontwikkeling, deze oplossing gemaakt. Van de eerste Proof of Concept tot de laatste go-live dit voorjaar. En we verbeteren de app nog steeds elke dag. Bedankt iedereen voor het werken aan dit geweldige project.

 

Deze hybride iOS- en Android-app combineert een native navigatiestructuur voor Android en iOS om een snelle en pittige ervaring te bieden met een flexibele webview om Angular componenten van verschillende afdelingen opnieuw te gebruiken.

Deze app geeft Swisscom-klanten een simpel overzicht van de belangrijkste informatie voor de klant, zoals facturering en lopende kosten. Het geeft ook toegang tot het volledige Swisscom-klantencentrum op hun mobiele telefoon. Dit biedt een enorme sluw aan mogelijkheden, van het zien en betalen van uw rekeningen tot het beheren van verschillende instellingen voor veel van de Swisscom-producten.

En ze kunnen hun voicemail instellingen controleren, het doorschakelen van hun telefoon inschakelen, hun tv-kanalen configureren op Swisscom TV of hun wifi-wachtwoord ophalen voor Swisscom Internet.

 

Meer weten over  de MySwisscom-app? Ga naar onze MySwisscom-case (voeg een hyperlink toe) om alle in en outs van deze app te ontdekken.